دانشجوی علوم تربیتی ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان یزد

دل نوشته ، بحث و انتقاد پیرامون مسائل روز پردیس شهیدان پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان یزد

دانشجوی علوم تربیتی ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان یزد

دل نوشته ، بحث و انتقاد پیرامون مسائل روز پردیس شهیدان پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان یزد

در این صفحه مجازی به بحث و بررسی پیرامون مسائل
سه محور می پردازم
- مسائل جاری شخصی خودم
- مسائل جاری ملی
- مسائل جاری پردیس شهیدان پاکنژاد یزد

باتشکر یاعلی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

درک واقعه ی کربلا

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

.
فک کنید این کوچولو حضرت علی اصغر باشه ...
فکرشو بکنیدامام حسین چه حالی داشته وقتی حرمله تیر سه شعبه به گلوی این چنین بچه ای میزنه ؟
یه آدم با دیدن چنین صحنه ای چه حالی می تونه داشته باشه ؟
خدایا قدرت درک واقعه ی کربلا را بما بده ...
الهی آمین
یا حسین

با گذاشتن این عکس در اینستاگرام برخی گفتند این عکس حالت طنز دارد و به نوعی توهین است تا تقدیر بنده در پاسخ گفتم :

«من می خواهم ان حس زجر آور را بگویم شیرینی یه بچه کوچولو  ...

و تیر خوردنش جلوی چشم پدرش ...

من هدفم این بود آن حس را توصیف کنم و قصد مسخره کردن نداشتم شما طنز برداشت میکنید ؟ از بحثای بالا ...

میگن چیزهای عینی راحتر قابل درکند ...

 من خواستم عکس تمثالی از یه بچه کوچولای شیرین باشه ...

جنبه طنز نداره تمثاله ... دوستان من»

این بود گفته ی من آن دوست عزیز هم فکر کنم :) قبول کرد :)
.
پایان

نظر فراموش نشه !!! ....

اینستا ی من : (کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی